Echilibreaza pe loc, chiar daca merg si ataca.
- Advertisement -
[CS16] CSDM Auto Team Ballance
Started By
aNNakin
, Feb 22 2012 12:50 PM
#41
Posted 31 January 2014 - 04:35 AM
#42
Posted 31 January 2014 - 09:59 AM
#43
Posted 31 January 2014 - 01:28 PM
#44
Posted 01 February 2014 - 10:20 PM
#45
Posted 24 March 2014 - 02:37 PM
#46
Posted 26 March 2014 - 02:31 PM
#47
Posted 27 March 2014 - 08:01 PM
#48
Posted 13 April 2014 - 03:13 AM
#49
Posted 29 July 2014 - 02:36 AM
Descarcare: ClickDescriere: Am observat ca multi cautati un team ballancer/ptb care sa functioneze corect pe modul respawn/csdm, asa ca am creat acest micut dar folositor plugin.Pluginul echilibreaza echipele din x in x secunde, puteti modifica.Puteti alege ca adminii sa aiba imunitate daca doriti.InstalareFisierul cs16_ballancer.amxx il copiati in amxmodx/plugins/In fisierul amxmodx/configs/plugins.ini adaugati la sfarsit linia
cs16_ballancer.amxxPersonalizari:Nu am mai creat cvar-uri, modificati din .sma apoi recompilati ca sa obtineti .amxx dorit.// - - - - - - - - - #define INTERVAL 30 /* din cate in cate secunde se vor verifica echipele */ const i_Immunity = 1; /* 1 = adminii au imunitate, 0 adminii nu au imunitate */ // - - - - - - - - -mesaj ce va fi afisat jucatorului transferat ; observati ca cel din chat e dezactivat prin caracterele "//" , aici se afiseaza in hudset_hudmessage ( 255, 85, 0, 0.01, 0.26, 0, 6.0, 7.0 ); show_hudmessage ( i_Player, "Ai fost transferat la cealalalta echipa^npentru a echilibra jocul.") //client_print ( i_Player, print_chat, "Ai fost transferat la cealalalta echipa pentru a echilibra jocul." );
Mda si acest plugin este utilizat pe servere si ruleaza perfect depaerce trebuia acest plugin sa echilibreze echopele . Frumos gj annakin
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users