Daca iti pui parola de la steam aceasi ca la id normal ca o sa iti schibe de acea trebuie sa ai parolele diferite.Dar nu exista hackeri care spargi id-uri de messenger acei „hackeri” sunt niste copii de 10 ani care iti trimite keylogger sau stealer in PC.
[CS16 - Help] Recuperarea Unui Steam Furat
#64
Postat 05 May 2014 - 02:55 PM
Salut. Vreau sa spun ca astazi am pierdut contul de STEAM... am avut incredere in tipul respectiv caruia voiam sa il vand , i-am dat username + pass si am asteptat sa trimita suma de bani pe telefon... dar desigur, domnu a schimbat e-mailul si parola si a iesit de pe mess . Il pot recupera?
Vreau sa spun ca :
- eu l-am avut la randul meu de la altcineva ( din cate vad pentru a il putea recupera trebuiesc datele originale cand a fost facut ... )
- e-mailul contului este cu "@hotmail.com"
Eu credeam ca pentru a putea fi schimbata parola trebuia sa primesc un e-mail de confirmare ... dar nu am primit asa ceva
#65
Postat 05 May 2014 - 03:33 PM
Salut. Vreau sa spun ca astazi am pierdut contul de STEAM... am avut incredere in tipul respectiv caruia voiam sa il vand , i-am dat username + pass si am asteptat sa trimita suma de bani pe telefon... dar desigur, domnu a schimbat e-mailul si parola si a iesit de pe mess . Il pot recupera?
Vreau sa spun ca :
- eu l-am avut la randul meu de la altcineva ( din cate vad pentru a il putea recupera trebuiesc datele originale cand a fost facut ... )
- e-mailul contului este cu "@hotmail.com"
Eu credeam ca pentru a putea fi schimbata parola trebuia sa primesc un e-mail de confirmare ... dar nu am primit asa ceva
Acel mail de confirmate iti este trimis doar daca ai Steam Guard-ul activat. Mai mult ca sigur tu nu il aveai activat in acel moment. Din moment ce contul acela il aveai cumparat tot de la o persoana, si nu tu ai achizitionat licentele, nu mai poti sa faci nimic ca sa-l recuperezi.
- SpLitT @ ZM likes this
#73
Postat 12 August 2014 - 01:14 PM
Asteapta sa primesti raspuns de la ei. Sunt multe ticketuri si de-aia intarzie raspunsul atat de mult.
S-ar putea sa primesti steam-ul inapoi daca ai pus CD Key-ul unui joc pe care-l ai pe steam. Nu e nevoie sa trimiti alt ticket, le ingreunezi munca si mai rau.
#74
Postat 12 August 2014 - 05:14 PM
Eu am mai multe jocuri pe steam. Din care doar cs-ul l-am cumparat. Daca mi se fura steam-ul de la ce o sa imi ceara cd key? Nu de la CS sau pot sa pun orice cd key de la unul din jocurile mele. (intreb asta deoarece nu mai am cd key-ul de la CS, il pot recupera cumva?)
Da, nu mai că la secţiunea "Product" să pui numele jocului de la care ai key-ul, iar la "CD Key", key-ul cu ajutorul căruia a fost activat acel joc.
Mersi. Nu mi-am peridut steam-ul (deocamdata) dar daca se va intampla il am salvat. Ma gandeam ca daca imi cere la CS nu aveam ce sa fac.
Aceasta postare a fost editata de KnorR.cs16: 12 August 2014 - 09:40 PM
#75
Postat 12 August 2014 - 08:46 PM
Eu am mai multe jocuri pe steam. Din care doar cs-ul l-am cumparat. Daca mi se fura steam-ul de la ce o sa imi ceara cd key? Nu de la CS sau pot sa pun orice cd key de la unul din jocurile mele. (intreb asta deoarece nu mai am cd key-ul de la CS, il pot recupera cumva?)
Da, nu mai că la secţiunea "Product" să pui numele jocului de la care ai key-ul, iar la "CD Key", key-ul cu ajutorul căruia a fost activat acel joc.
#80
Postat 23 August 2014 - 08:11 PM
Salut,
Observ ca ai facut bine ticket-ul.
In reply scrie cam asa, daca contul tau de steam a fost furat e posibil ca PC-ul tau sa fie infectat cu virusi de genul keylogger , spyware etc.
Ei vor ca tu sa scanezi PC-ul cu un anti-malware (In cazut acesta ti-as recomanda Anti Malware Bytes), este printre cele mai bune programe antivirus (secundare). Odata cu scanarea PC-ului tau va trebui sa-l si cureti de virusi (daca ai, bineinteles), dupa ce cureti PC-ul de virusi asigura-te ca faci un printscreen pe care o sa-l atasezi intr-un reply.
De asemenea ei iti sugereaza sa schimbi parola la contul de pe care ai trimis Ticket-ul si parola de la E-mailul pe care este contul facut (e-mailul pe care este facut contul de pe care ai trimis Ticket-ul).
Incearca sa faci cum ti-am zis, ataseaza si cateva printuri ca dovezi. Sper sa-ti rezolvi problema, daca intampini alte probleme nu ezita sa lasi reply aici.
Mult succes.
Edit :
Trebuie sa fac alt ticket ? Sau las toate astea printr-un reply la ticket-ul precedent?
Aceasta postare a fost editata de tracE.: 23 August 2014 - 08:55 PM
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi