Pentru inceput includem ceea ce avem nevoie (amxmodx si amxmisc)
#include <amxmodx> #include <amxmisc>
Acum definim numele, versiunea si autorul pluginului
#define NUME "New Plugin" #define VERSION "1" #define AUTHOR "MdL"
Inregistram pluginul si adaugam functia de baza (plugin_init)
public plugin_init() { register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR)
Iar acum cream ceea ce sa faca pluginul (eu am ales un Welcome dupa conectarea jucatorului)
public client_connect(id) { // Folosim un set_task care va executa mesajul dorit dupa anumit timp set_task(15.0, "welcome_msg", id) // 20.0 (timpul dupa care va fi afisat mesajul) "welcome_msg" continutul care va fi executat }
Mesajul care va fi afisat dupa ce au trecut 15 secunde
public welcome(id) { new player[32], ipaddress[32] // definim cele doua functii (nume jucator si adresa ip) get_user_name(id, player, 31) // Luam numele jucatorului get_user_ip(id, ipaddress, 31, 1) // Luam adresa ip a jucatorului // trimitem mesajul in chat client_print(id, print_chat, "[Cs16] Salut %s bine ai venit", player) client_print(id, print_chat, "[CS16-IP] Adresa ta ip este %s", ipaddress) }
La final avem:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define NUME "New Plugin" #define VERSION "1" #define AUTHOR "MdL" public plugin_init() { register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR) } public client_connect(id) { set_task(15.0, "welcome_msg", id) } public welcome(id) { new player[32], ipaddress[32] get_user_name(id, player, 31) get_user_ip(id, ipaddress, 31, 1) client_print(id, print_chat, "[Cs16] Salut %s bine ai venit", player) client_print(id, print_chat, "[Cs16-IP] Adresa ta ip este %s", ipaddress) }
Sper sa va placa acest tutorial.
Voi reveni cu altele.
Edited by MdL4eVeR, 17 April 2012 - 03:14 PM.