De ce? Pentru ca suport prin Y!M v-a fi trecut pe planul 2. Sunt multe cerinte si ne este greu sa tinem minte cu cine am discutat si ce doreste fiecare.
Uneori este posibil sa nu fiu la PC sa va raspund pe Y!M, dar accesand suport ticket ori eu ori aNNakin vom fi in permanenta cu ochiul pe suport ticket.
Pentru alte intrebari sau nelamuriri postati aici.
Cine nu se descurca, aveti mai jos un mic tutorial.
#1 - Dupa logare, in dashboard va aparea Icoana "Create ticket", dati click pe ea.
#2 - Dupa logare, in dashboard va aparea in stanga "Create ticket", dati click pe el.
#3 - Ati ajuns pe pagina de suport. Sus aveti Open/Closed/Create Ticket, accesati "Create Ticket"
#4 - Alegeti ce tip de suport aveti nevoie Vanzari/Support/Informatii/Probleme GameCP
#5 - Dupa ce a-ti completat cu cerinte/intrebari/etc dati click pe "Submit Ticket" pentru a trimite ticketul.
#6 - Va v-a aparea "Saved", asta inseamna ca ticketul a fost trimis.
#7 - Pentru a vizualiza ticketurile trimise acceseaza "Open".
#8 - Dati click pe ticketul creat, pentru a fi la curent cu raspunsurile noastre.
#9 - Cand veti primii un raspuns, v-a aparea exact ca in imagine (fara rosu)





Edited by EduArT, 06 April 2012 - 12:00 PM.