Dorim sa ne protejam documentele importante cu parola, sa ascundem continutul cu informatii confidentiale sau anumite secrete.
Setarea parolei este posibila pe orice versiune Microsoft Office si pe orice sistem de operare, nu necesita instalarea suplimentara a unui alt program.
Am testat setarea parolei pe documente WORD, EXCEL si ACCESS, criptarea documentelor a fost un succes.
Am sa va arat pas cu pas cum sa setati o parola pe un document WORD, procesul este identic si pentru documentele EXCEL sau ACCESS.
Pasul 1
Deschidem documentul pe care dorim sa ii setam o parola;
Pasul 2
Alegem din meniul de sus optiunea "Fisier";
Pasul 3
Selectam "Protejare Document";
Pasul 4
Din optiuniile "Protejare documente" selectam "Criptare cu parola - Protejati prin parola acest document";
Pasul 5
Parola trebuie introdusa de doua ori.
Atentie parola nu se poate recupera.
Sursa: tutoriale.it
Aceasta postare a fost editata de Jude.: 10 April 2020 - 11:17 PM