Salut,
Pluginul nostru care il avem pe server este cs16_ultimate_ss.amxx, el poate executa max 5 poze, iar intervalul acestora este de o secunda si cronologia lor arata cam asa:
1) prima poza - fara acea linie de informare "poza facuta jucatorului x de adminul y" -> in cazul codatului, in prima poza se observa wall-ul
2) a doua poza - cu o linie de informare "poza facuta jucatorului x de adminul y"
3) a treia poza - cu 2 linii.... "poza facuta jucatorului x de adminul y"
4) a patra poza - cu 3 linii... "poza facuta jucatorului x de adminul y"
5) a cincea poza - cu 4 linii... "poza facuta jucatorului x de adminul y"
Iar eu impreuna cu Billy am testat cateva scripturi de anti-ss sa vedem cum lucreaza acestea:
Aceste anti-ss-uri intervine cand pluginul de ss actioneaza si incepe executarea pozelor, oprind wall-ul si facand inca o poza in acel interval de secunda, iar codatul respectiv va avea 6 poze in cstrike decat 5 cat era necesar...in prima poza ii apare wall-ul iar urmatoarele 5 clean...iar ce am constat eu si Edi, este faptul ca in toate cele 5 poze apar liniile facute de plugin-ul nostru cu: "poza facuta jucatorului x de adminul y", mai jos va las exemple de ss-uri facute:
Am folosit comanda amx_ss pe Edi si i-am facut 3 poze:
Prima poza: Codatul nu o va da...(nu apare linia de informare "poza facuta jucatorului x de adminul y")
A 2 a poza: Aceasta este facuta de scriptu anti-ss pentru a ascunde prima poza cu wall, iar plugin-ul nostru deja informeaza ca i s-a facut poza respectivului codat (apare linia de informare)
A 3 a poza: Aici apare aceasi linie "poza facuta jucatorului x de admin y" pentru ca scriptul de anti-ss a intervenit in mai putin de o secunda si a prins aceasi linie de informare ca si in a 2 a poza ( repet, daca jucatorul este curat in a 3 a poza deja trebuia sa aibe 2 linii, nu una...in a 2 a doar o linie, iar in prima niciuna )
A 4 a imagine:
PS: Pana sa folositi comanda amx_ss, folositi comanda ping si urmariti latenta acelui jucator care il suspectati, in caz ca acesta are lag peste 150 posibil ca pluginul sa nu mai fie la fel de eficient...in acest caz este bine sa aveti un demo inainte pentru a il studia impreuna cu aceste ss-uri....uneori din cauza interferentelor sau latentei putem intampina erori si sa banam jucatorul fara ca el sa foloseasca vreun posibil cod. Va multumesc