Varianta Mazda3 2017, cunoscută ca Mazda Axela pe piaţa sa autohtonă, a fost lansată în Japonia şi integrează o serie de noi echipări
La interior, Mazda3 2017 este mai ergonomică. Un exemplu este Head Up Display îmbunătăţit, care afişează de acum imagini color şi oferă informaţii şoferilor fără ca aceştia să fie nevoiţi să-şi mute privirea de la drum. Printre alte lucruri, Mazda a îmbunătăţit şi ergonomia volanului. La exterior ambele variante de caroserie ale premiatei compacte ilustrează un profil solid şi puternic.
Echipamentele de siguranţă activă şi de prevenire a accidentelor includ Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS). Camera frontală înlocuieşte sistemul din prezent, bazat pe laser, şi extinde plaja de viteză pentru detectarea altor vehicule şi adaugă şi alte funcţii de detecţie a pietonilor. Mazda3 2017 va fi disponibilă şi cu faruri adaptive LED (ALH), inclusiv fază lungă fără reflexii care asigură o vizibilitate superioară pe timp de noapte fără a orbi alţi participanţi la trafic şi o funcţie automată de ajustare.
Mazda3 2017 este programată să ajungă în Europa în ultima parte a anului. Gama de motoare include trei variante SKYACTIV-G pe benzină, cel de 1.5l (100 CP) şi cel de 2l (120 CP şi 165 CP), precum şi o versiune diesel SKYACTIV-D, de 2.2l (150 CP). Motoarele pot fi cuplate la două transmisii precise, SKYACTIV-MT, manuală, sau SKACTIV-Drive, automată.
Mazda3 2017 marchează şi premiera mondială a sistemului G-Vectoring Control (GVC). Este primul din noua gamă de tehnologii SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS care oferă un control integrat al motorului, transmisiei, şasiului şi caroseriei, şi asigură o manevrabilitate mai precisă şi un comportament de drum mai bun atât în mediu virtual, cât şi real. Modelele Mazda echipate cu motoare diesel vor beneficia de un control şi mai precis al propulsiei, ceea ce va îmbunătăţi şi răspunsul oferit de acceleraţie. Sistemul este însoţit şi de o inovaţie ce reduce detonaţiile specifice motoarelor diesel (Natural Sound Frequency Control) şi extinde o altă tehnologie (Natural Sound Smoother) la toate modelele diesel.
Nu este impus un model de postare dar orice raspuns trebuie argumenat