Cum pui submeniuri[Nerezolvat]
#1
Posted 03 September 2014 - 03:01 PM
#2
Posted 03 September 2014 - 04:42 PM
Topic mutat la CS16-Scrpting -> Help.
In caseul respectiv pui ceva genu ShowSubMenu( id ) sau numele publicului in care ai celalalt meniul pe care vrei sa il arati. Pentru dmg, inregistrezi Ham_TakeDamage, verifici daca arma e knife si folosesti SetHamParamFloat.
#3
Posted 03 September 2014 - 10:02 PM
Topic mutat la CS16-Scrpting -> Help.
In caseul respectiv pui ceva genu ShowSubMenu( id ) sau numele publicului in care ai celalalt meniul pe care vrei sa il arati. Pentru dmg, inregistrezi Ham_TakeDamage, verifici daca arma e knife si folosesti SetHamParamFloat.
Nu vreau sa te supar insa sunt la inceput cu acest limbaj am incercat sa modific insa imi da eroare la compilare iar cu submeniurile vroiam sa pun asa meniu armamentTopic mutat la CS16-Scrpting -> Help.
In caseul respectiv pui ceva genu ShowSubMenu( id ) sau numele publicului in care ai celalalt meniul pe care vrei sa il arati. Pentru dmg, inregistrezi Ham_TakeDamage, verifici daca arma e knife si folosesti SetHamParamFloat.
meniu knife
meniu abilitati
10000$
insa am incercat si tot nu am reusit primeam mai multe erori la compilare..
uite aici sma daca ai putea sa imi arat i cum sa modific dmg pentru unul din acele knif-uri din vip menu si cum sa fac submeniurile mai concret ar fi foarte frumos
#4
Posted 04 September 2014 - 10:30 AM
Ok.
1. SubMeniu:
public func( id ) { new menu = menu_create( "test", "test_handler" ) menu_additem( menu, "t", "", 0 ) menu_additem( menu, "t1", "", 0 ) } public test_handler( id, menu, item ) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy( menu ) } switch( item ) { //corespunde itemului t case 0: { client_print( id, print_chat, "Ai ales t" ) } //corespunde itemului t1 //t1 va trimite catre un sub meniu case 1: { ShowSecondMenu( id ) } } menu_destroy( menu ) return 1 } public ShowSecondMenu( id ) { new menu = menu_create( "sub_menu", "sub_menu_handler" ) menu_additem( menu, "s", "", 0 ) menu_additem( menu, "s1", "", 0 ) } public sub_menu_handler( id, menu, item ) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy( menu ) } switch( item ) { //corespunde itemului s case 0: { client_print( id, print_chat, "Ai ales s" ) } //corespunde itemului s1 case 1: { client_print( id, print_chat, "Ai ales s1" ) } } menu_destroy( menu ) return 1 }
Un exemplu simplu, e imposibil sa nu intelegi. Cam asa vine: meniu_principal -> handler -> meniu_secundar -> handler_meniu_secundar
2. Pentru DMG:
#include < fakemeta > //doar daca folosesti global_get #include < hamsandwich > #define IsPlayer(%0) ( 1 <= %0 <= g_iMaxPlayers ) new g_iMaxPlayers public plugin_init( id ) { RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "CBasePlayer_TakeDamage" ) g_iMaxPlayers = global_get( glb_maxClients ) // sau g_iMaxPlayers = get_maxplayers( ) } public CBasePlayer_TakeDamage( iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage ) { if( iInflictor == iAttacker && IsPlayer ( iAttacker ) && get_user_weapon( id ) == CSW_KNIFE ) { SetHamParamFloat( 4, fDamage * 2.0 ) return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
#5
Posted 04 September 2014 - 04:33 PM
Bun am inteles cu submeniurile.. insa la cutite tot nu prea am inteles eu vr sa pun dmg la un model anume de cutit . pentru ca am mai multe in vipmenu.MS pentru ajutor:)Ok.
1. SubMeniu:public func( id ) { new menu = menu_create( "test", "test_handler" ) menu_additem( menu, "t", "", 0 ) menu_additem( menu, "t1", "", 0 ) } public test_handler( id, menu, item ) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy( menu ) } switch( item ) { //corespunde itemului t case 0: { client_print( id, print_chat, "Ai ales t" ) } //corespunde itemului t1 //t1 va trimite catre un sub meniu case 1: { ShowSecondMenu( id ) } } menu_destroy( menu ) return 1 } public ShowSecondMenu( id ) { new menu = menu_create( "sub_menu", "sub_menu_handler" ) menu_additem( menu, "s", "", 0 ) menu_additem( menu, "s1", "", 0 ) } public sub_menu_handler( id, menu, item ) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy( menu ) } switch( item ) { //corespunde itemului s case 0: { client_print( id, print_chat, "Ai ales s" ) } //corespunde itemului s1 case 1: { client_print( id, print_chat, "Ai ales s1" ) } } menu_destroy( menu ) return 1 }Un exemplu simplu, e imposibil sa nu intelegi. Cam asa vine: meniu_principal -> handler -> meniu_secundar -> handler_meniu_secundar
2. Pentru DMG:#include < fakemeta > //doar daca folosesti global_get #include < hamsandwich > #define IsPlayer(%0) ( 1 <= %0 <= g_iMaxPlayers ) new g_iMaxPlayers public plugin_init( id ) { RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "CBasePlayer_TakeDamage" ) g_iMaxPlayers = global_get( glb_maxClients ) // sau g_iMaxPlayers = get_maxplayers( ) } public CBasePlayer_TakeDamage( iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage ) { if( iInflictor == iAttacker && IsPlayer ( iAttacker ) && get_user_weapon( id ) == CSW_KNIFE ) { SetHamParamFloat( 4, fDamage * 2.0 ) return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
#6
Posted 14 September 2014 - 12:09 PM
Cand alege cutitul x din meniu seteaza un bool pe true. In Ham_TakeDamage verifica ce valoarea boolului, daca e true ii modifici dmg. Boolul il poti reseta la spawn.
#7
Posted 15 September 2014 - 08:16 PM
Se vede cat interes dai acestui topic
Edited by Bogdan ;, 15 September 2014 - 08:17 PM.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users