Functiile modulului cstrike( o parte din ele ):
1. cs_get_user_deaths(index)
- Returneaza numarul de deaths al unui player( de cate ori a murit ).
- new iDeaths = cs_get_user_deaths( id ) salveaza in iDeaths de cate ori a murit playerul cu idul id.
2. cs_set_user_deaths(index, newdeaths)
- Seteaza numarul de deaths al unui player.
- index este idul | newdeaths este valoarea pe care vrem sa o setam
- Daca vreti sa setati la o anumita valoarea puteti face cs_set_user_deaths( id, valoare ), daca vreti sa ii adaugati, folositii cs_set_user_deaths( id, cs_get_user_deaths( id ) + valoare )
3. cs_get_hostage_foll(index)
- Returneaza indexul entitatii pe care un ostatic o urmeaza.
- Nu este obligatoriu sa fie un player: new iIndex = cs_get_hostage_fool( hostage_index )
- 0 inseamna ca ostaticul nu urmareste pe nimeni
4. cs_set_hostage_foll(index, followedindex = 0)
- Seteaza entitatea pe care ostaticul o va urmari.
- Se foloseste indexul ei.
- Daca setati 0, atunci ostaticul nu va mai urmari pe nimeni.
5. cs_get_hostage_id(index)
- Returneaza indexul unic al unui ostatic.
6. cs_get_user_bpammo(index, weapon)
- Returneaza valoarea de ammo( gloante ) pe care un player o are in backpack.
- index este indexul playerului
- weapon este arma pentru care vreti sa aflati. Folositi CSW_*
- Exemplu: cs_get_user_bpammo( id, CSW_AWP )
7. cs_set_user_bpammo(index, weapon, amount);
- Seteaza valoarea de ammo pe care un player o are in backpack
- index este indexul playerului
- weapon este arma
- amount este valoarea
- Exemplu: cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 35 )
8. cs_get_user_defuse(index)
- Verifica daca un player are defausekit.
- if( cs_get_user_defuse( id ) )
9. cs_set_user_defuse(index, defusekit = 1, r = 0, g = 160, b = 0, icon[] = "defuser", flash = 0);
- Seteaza defusekit unui player
- index este indexul playerului
- defusekit: 1 inseamna ca ii dati defuse, 0 inseamna ca ii luati defuse kit
- Optional: r g b este culoarea( default verde )
- Optional: icon este iconita hud de la defuse, default este defuser.
- Optional: flash: 1 inseamna ca iconita hud o sa sclipeasca in rosu.
10. cs_get_user_buyzone(index)
- cs_get_user_buyzone( id )
- Verifica daca un player este in buyzone
- Ceva pentru avansati: se poate verifica pev_absmin si pev_absmax pentru ambele entitati: player, si entitate in care vreti sa vedeti daca se afla, prin modulu fakemeta. Se vor face cateva diferenta intre absmin si absmax. Se calculeaza lungimea vectorului rezultat, daca este 0 atunci este in zona respectiva.
11. cs_get_user_hasprim(index)
- Verifica daca un player are o arma primara sau un scut in inventar.
12. cs_get_user_model(index, model[], len);
- Ia modelul unui player
- index este idul
- model este string arrayul in care vrei sa salvati modelul
- len este lungimea string arrayului: charsmax/ sizeof -1 pentru a o afla.
13. cs_set_user_model(index, const model[])
- Seteaza modelul unui player.
- index este idul
- const mode[] este string arrayul care retine locatia modelului.
- Nativa aceasta poate sa dea SVC_BAD daca e folosita pe prea multi playeri in acelasi timp.
14. cs_reset_user_model(index)
- Resteaza modelul unui player, la cel default pe care l-a ales cand a intrat pe server.
15. cs_get_user_money(index)
- Afla "banii" pe care ii are un player.
- new iMoney = cs_get_user_money( id )
16. cs_set_user_money(index, money, flash = 1)
- Seteaza banii pe care il are un player.
- index este indul
- money este valoarea
- Daca flash este 1, atunci hudul care contine banii va sclipi in rosu/verde
17. cs_get_user_nvg(index)
- Verifica daca un player are night vision.
18. cs_set_user_nvg(index, nvgoggles = 1)
- Seteaza nvg unui player.
- index este idul
- nvgoggles: 1 - ii da nvb | 0 - ii sterge nvg
19. cs_get_user_plant(index)
- Verifica daca un player planta bomba.
- Va returna true doar daca este un terorist care are o bomba.
20. cs_set_user_plant(index, plant = 1, showbombicon = 1)
- Lasa un player sa planteze bomba.
- plant: 1 - ii da aceasta "putere" | 0 - ii sterge puterea
- showbombicon: hudul pentru bomba o sa sclipeasca.
21. cs_set_user_team(index, {CsTeams,_}:team, {CsInternalModel,_}:model = CS_DONTCHANGE);
- Seteaza echipa unui player.
- index este idul.
- {CsTeams,_}:team este echipa: CS_TEAM_T, CS_TEAM_CT, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_TEAM_UNNASIGNED
- Ultimul parametru ne lasa sa schimbam si modelul unui player.
- Daca folositi CS_DONTCHANGE atunci echipa nu este schimbata.
22. CsTeams:cs_get_user_team(index, &{CsInternalModel,_}:model = CS_DONTCHANGE);
- Verifica echipa unui player
- index este idul
- new iTeam= cs_get_user_team( id )
- Returneaza: CS_TEAM_T, CS_TEAM_CT, CS_TEAM_SPECTATOR , CS_TEAM_UNNASIGNED
23. cs_get_user_vip(index)
- Verifica daca un player este vip.
- Atentie, se refera la vipul de pe mape gen as_oilrig, nu la vipul din pluginurile de vip.
24. cs_set_user_vip(index, vip = 1, model = 1, scoreboard = 1)
- Transforma un player in vip.
- vip =1 ii dai vip, daca e 0 ii sterge "vipul"
- model = 1 ii seteaza modelul de vip
- scoreaboard = 1 il arata ca vip in scoreboard.
25. cs_get_user_tked(index)
- Verifica daca un player a facut team kill.
26. cs_set_user_tked(index, tk = 1, subtract = 1);
- Seteaza daca un player a facut tk sau nu.
- index este idul
- tk =1 : a facut team kill | tk = 0 : nu a facut team kill
- substract este numarul de fraguri pe care vrei sa il stergeti.
27. cs_get_user_shield(index)
- Verifica daca un player are scut.
28. cs_get_user_armor(index, &CsArmorType:armortype)
- Ia valoarea apului pe care un player o are.
- index este idul
- armortype poate sa fie CS_ARMOR_NONE CS_ARMOR_KEVLAR CS_ARMOR_VESTHELM
29. cs_set_user_armor(index, armorvalue, CsArmorType:armortype);
- Seteaza armura unui player
- index este idul unui player
- armorvalue este valoarea
- armortype este CS_ARMOR_NONE /CS_ARMOR_KEVLAR/ CS_ARMOR_VESTHELM
30. cs_get_weapon_id(index)
- Ia idul unui arme: CSW_
31. cs_user_spawn(player)
- Spawneaza un player
- Nu va recomand sa folsiti functia aceasta.
32. cs_get_armoury_type(index)
- Returneaza indexul CSW_ al entitatilor armoury_entity( armele de pe jos )
33. cs_set_armoury_type( index, type )
- Seteaza tipul unei armoury_entity
- index este indexul entitatii
- type este ce vrem sa devina :CSW_
34. cs_get_user_mapzones(index);
- Verifica zone in care este o entitate.
- Ce se poate returna este mai jos:
#define CS_MAPZONE_BUY (1<<0) #define CS_MAPZONE_BOMBTARGET (1<<1) #define CS_MAPZONE_HOSTAGE_RESCUE (1<<2) #define CS_MAPZONE_ESCAPE (1<<3) #define CS_MAPZONE_VIP_SAFETY (1<<4)
Mai sunt cateva functii, dar le puteti gasi in cstrike.inc
Aceasta postare a fost editata de Artick ;: 17 August 2014 - 12:13 PM