O sa incerc sa va explic functiile pe care le cunosc din modulul fun.
1. set_user_godmode( index, godmode = 0 )
- Seteaza godmode( nu poate sa fie omorat) unui player
- set_user_godmode( id, 1 ) activeaza godmode
- set_user_godmode( id, 0 ) dezactiveaza godmode
2. get_user_godmode( index )
- Verifica daca un player are godmode.
- if( get_user_godmode( id ) ) verifica daca un player are godmode
- if( !get_user_godmode( id ) ) verifica daca un player nu are godmode
3. set_user_armor( index, valoare )
- Seteaza armura unui player
- set_user_armor( id, 100 ) ii va da 100 AP unui player
- set_user_armor( id, get_user_armor( id ) + 100 ) ii adauga la armura existenta 100 AP
4. set_user_health( index, valoare )
- Seteaza hpul unui player
- set_user_health( id, 150 ) ii va da 150 HP unui player
- set_user_health(id, get_user_health( id ) + 100 ) ii adauga la hpul existent 100 HP
- puteti sa setati cat hp vreti, insa veti vedea maxim 255 HP.
5.set_user_origin( index, const origin[ 3 ] )
- Seteaza originile unui player. Originiea este pozitia unui player.
- Originea se bazeaza pe 3 axe: X, Y, Z. X este stang
- new iOrigins[ 3 ]; set_user_origin( id, iOrigins )
- X este aza "stanga - dreapta". Y este axa "sus - jos"
6.set_user_rendering(index, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
- Seteaza vizibilitatea unui player/ seteaza glow unui player
- 255 inseamna total vizibil, 0 inseamna total invizibil.
- Culoarea folosita este in formbat RGB.
7. give_item( id, const item[ ] )
- Da un item unui player.
- Puteti da arme( weapon_ ) sau iteme( item_ )
- give_item( id, "weapon_ak47" ) ii da unui player ak47.
8.set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0);
- Seteaza viteza unui player
- Valoarea default este -1.0
- Setata la 0.0 ii lasa sa se miste normal. Daca o setati la 0.1 jucatorii nu se mai pot misca
- Se folosesc float-uri.
- set_user_maxspeed( id, 360.0 ) seteaza viteza unui player la 360
9. Float:get_user_maxspeed(index)
- Ia viteza unui player
- new Float: fSpeed= get_user_maxspeed( id )
- Returneaza un float
10. set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
- Seteaza gravitatia unui player.
- Se folosesc float-uri.
- set_user_gravity( id, 200.0/800 ). Cu cat e mai mica, cu atat playerul "sare" mai mult. Default este 800.
- Gravitatia se calculeaza astfel: daca vreti sa setati x atunci impartiti x la 800, aceasta este valoarea pe care trebuie sa o setati.
11. Float:get_user_gravity(index)
- Ia gravitatia unui player
- new Float: fGravity = get_user_gravity( id )
- Returneaza un float.
12. spawn(index)
- Spawneaza o entitate.
- spawn nu este recomandata sa o folositi pe un player, prezinta un bug.
- spawn( id )
13. set_user_noclip(index, noclip = 0)
- Seteaza noclip unui player.
- set_user_noclip(id, 1 ) activeaza noclip.
- set_user_noclip(id, 0 ) dezactiveaza noclip.
14. get_user_noclip( index )
- Verifica daca un player are noclip.
- if( get_user_noclip( id ) ) verifica daca un player are noclip
- if( !get_user_noclip( id ) ) verifica daca un player nu are noclip
15. get_user_footsteps( index )
- Verifica daca un player are footsteps( adica daca nu se aude cand merge )
- if( get_user_footsteps( id ) ) verifica daca un player are footstepts
- if( !get_user_footsteps( id ) ) verifica daca un player nu are footstepts
16. set_user_footsteps(id, set = 1)
- Seteaza footspets unui player.
- set_user_footsteps( id, 1 ) activeaza footstepts.
- set_user_footstepts( id, 0 ) dezactiveaza footstepts.
17. strip_user_weapons( index )
- Sterge toate armele unui player.
- strip_user_weapons( id ) ii ia toate armele.
18. set_user_frags( index )
- Seteaza fragurile unui player.
- set_user_frags( id, 10 ) ii seteaza fragurile unui player la 10.
Pentru a seta tuturor playerilor, se poate utiliza 0 in loc de id.
Mai sunt cateva functii pe care nu le-am explicat, probabil voi da un edit.
Edited by Artick ;, 13 August 2014 - 11:04 AM.