Jump to content

- Advertisement -
Photo

[CS16-Scripting] Modulul FUN


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Andrei;

Andrei;

    Administrator

  • Administrator
  • 3201 posts
  • 398 topics
  • Joined 16-December 12
  • Country: Country Flag

O sa incerc sa va explic functiile pe care le cunosc din modulul fun.

 

1. set_user_godmode( index, godmode = 0 )

  • Seteaza godmode( nu poate sa fie omorat) unui player
  • set_user_godmode( id, 1 ) activeaza godmode
  • set_user_godmode( id, 0 ) dezactiveaza godmode

2. get_user_godmode( index )

  • Verifica daca un player are godmode.
  • if( get_user_godmode( id ) ) verifica daca un player are godmode
  • if( !get_user_godmode( id ) ) verifica daca un player nu are godmode

3. set_user_armor( index, valoare )

  • Seteaza armura unui player
  • set_user_armor( id, 100 ) ii va da 100 AP unui player
  • set_user_armor( id, get_user_armor( id ) + 100 ) ii adauga la armura existenta 100 AP

4. set_user_health( index, valoare )

  • Seteaza hpul unui player
  • set_user_health( id, 150 ) ii va da 150 HP unui player
  • set_user_health(id, get_user_health( id ) + 100 ) ii adauga la hpul existent 100 HP
  • puteti sa setati cat hp vreti, insa veti vedea maxim 255 HP.

5.set_user_origin( index, const origin[ 3 ] )

  • Seteaza originile unui player. Originiea este pozitia unui player.
  • Originea se bazeaza pe 3 axe: X, Y, Z. X este stang
  • new iOrigins[ 3 ]; set_user_origin( id, iOrigins )
  • X este aza "stanga - dreapta". Y este axa "sus - jos"

6.set_user_rendering(index, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)

  • Seteaza vizibilitatea unui player/ seteaza glow unui player
  • 255 inseamna total vizibil, 0 inseamna total invizibil.
  • Culoarea folosita este in formbat RGB.

7. give_item( id, const item[ ] )

  • Da un item unui player.
  • Puteti da arme( weapon_ ) sau iteme( item_ )
  • give_item( id, "weapon_ak47" ) ii da unui player ak47.

8.set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0);

  • Seteaza viteza unui player
  • Valoarea default este -1.0
  • Setata la 0.0 ii lasa sa se miste normal. Daca o setati la 0.1 jucatorii nu se mai pot misca
  • Se folosesc float-uri.
  • set_user_maxspeed( id, 360.0 ) seteaza viteza unui player la 360

9. Float:get_user_maxspeed(index)

  • Ia viteza unui player
  • new Float: fSpeed= get_user_maxspeed( id )
  • Returneaza un float

10. set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)

  • Seteaza gravitatia unui player.
  • Se folosesc float-uri.
  • set_user_gravity( id, 200.0/800 ). Cu cat e mai mica, cu atat playerul "sare" mai mult. Default este 800.
  • Gravitatia se calculeaza astfel: daca vreti sa setati x atunci impartiti x la 800, aceasta este valoarea pe care trebuie sa o setati.

11. Float:get_user_gravity(index)

  • Ia gravitatia unui player
  • new Float: fGravity = get_user_gravity( id )
  • Returneaza un float.

12. spawn(index)

  • Spawneaza o entitate.
  • spawn nu este recomandata sa o folositi pe un player, prezinta un bug.
  • spawn( id )

13. set_user_noclip(index, noclip = 0)

  • Seteaza noclip unui player.
  • set_user_noclip(id, 1 ) activeaza noclip.
  • set_user_noclip(id, 0 ) dezactiveaza noclip.

14. get_user_noclip( index )

  • Verifica daca un player are noclip.
  • if( get_user_noclip( id ) ) verifica daca un player are noclip
  • if( !get_user_noclip( id ) ) verifica daca un player nu are noclip

15. get_user_footsteps( index )

  • Verifica daca un player are footsteps( adica daca nu se aude cand merge )
  • if( get_user_footsteps( id ) ) verifica daca un player are footstepts
  • if( !get_user_footsteps( id ) ) verifica daca un player nu are footstepts

16. set_user_footsteps(id, set = 1)

  • Seteaza footspets unui player.
  • set_user_footsteps( id, 1 ) activeaza footstepts.
  • set_user_footstepts( id, 0 ) dezactiveaza footstepts.

17. strip_user_weapons( index )

  • Sterge toate armele unui player.
  • strip_user_weapons( id ) ii ia toate armele.

18. set_user_frags( index )

  • Seteaza fragurile unui player.
  • set_user_frags( id, 10 ) ii seteaza fragurile unui player la 10.

Pentru a seta tuturor playerilor, se poate utiliza 0 in loc de id. 

 

Mai sunt cateva functii pe care nu le-am explicat, probabil voi da un edit.


Edited by Artick ;, 13 August 2014 - 11:04 AM.

  • sinnoptic likes this

#2
Razvan-

Razvan-

    Banned

  • Banned
  • 858 posts
  • 95 topics
  • Joined 09-June 13
  • Country: Country Flag

Asta este un plugin cu modil FUN?


Edited by th3^me3, 20 August 2014 - 09:29 AM.


#3
Andrei;

Andrei;

    Administrator

  • Topic Starter

  • Administrator
  • 3201 posts
  • 398 topics
  • Joined 16-December 12
  • Country: Country Flag
Este un tutorial despre functiile din modulul fun.

#4
akke .

akke .

    Addicted Member

  • Banned
  • 309 posts
  • 48 topics
  • Joined 16-July 14
  • Country: Country Flag

Asta este un plugin cu modil FUN?

Da este un tutorial modul FUN



#5
Eminescu VEVO.

Eminescu VEVO.

    Fost Moderator Global

  • Retired
  • 1486 posts
  • 80 topics
  • Joined 24-March 13
  • Country: Country Flag

Da este un tutorial modul FUN

Off:Chiar simti nevoia sa faci +1?Nu i-a raspuns Artick mai sus la intrebare?

On:Este un tutorial bine construit si gandit.Am intampinat unele probleme la punctul nr 16.(Nu puteam sa ma mai dezactivez comanda)






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users