In urmatorul tutorial va voi explica functia set_task,ce face ea,si modurile in care se poate folosii.
Avem urmatorea functie,insotita de inceputul pluginului.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Chat Message" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Bogdan@CS16Gaming" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(30.0,"show_mesaje",0,"",0,"b",0) } public show_mesaje(id){ client_print(0,print_chat,"Bine ati venit pe WILD.CS16.RO") }
Functia set_task
Cu functia set_task putem activa un public,dupa un anumit interval de timp,setat de noi,desigur.
Exemplu de functie:
set_task(timp,"public",id = 0,"",0,flags= "?",repeta = 0)
Avem:
timp- Timpul setat[intervalul]Nu uitati sa adaugati zecimala dupa(.0).
public-Numele publicului care trebuie executat
id=0[sa se repete la toti jucatorii]
"" - Parametrii,dar in acest caz,nu trebui modificat,pentru ca nu avem nevoie de parametrii
flags="?"[a,b,c,d]
Aici avem:
a = repeta operatia la un nr. de timp
b = repeta operatia la infinit
c = face o operatie care depinde de timpul ramas pe harta
d = face o operatie inainte de timpul ramas pe harta
Initial am selectat b,pentru repetarea la infinit a mesajului pe server.
0-NU NECESITA MODIFICAT
repeta=0 [ schimbati din 0 in numarul dorit doar daca la flags a-ti selectat un numar pentru repetare.
Daca aveti vreo problema in executarea comenzilor,sau folosirea pluginului in care a-ti folosit codul puteti sa ne cereti ajutor oricand,printr-un singur reply.
Aceasta postare a fost editata de Bogdan@CS16: 03 August 2014 - 09:48 AM