Salut , aici imi voi posta creatiile ! =D
Sunt incepator , niste sfaturi ?
Edited by h8mE ., 31 August 2013 - 05:04 PM.
Salut , aici imi voi posta creatiile ! =D
Sunt incepator , niste sfaturi ?
Edited by h8mE ., 31 August 2013 - 05:04 PM.
Sunt frumoase , mai iati fonturi ... presupun ca stii de pe ce site In rest imi plac creatile:P
Redimensionarea e ok .. la unele creaţii textul secundar e pixelat, probleme cu poziţionarea textului, nu`l mai pune in colţuri, nu prea dă bine . Aşteptam şi alte creaţii .
Deci ...
1.Bombardeaza PC cu fonturi de AICI .
2.La text dai Blending Options. Drop Shadow - Distance:1 - Spread:0 - Size:1 - Qapacity 100% .
3. Tot la text Blending Options. Gradient Overlay - Jos culoare mai inchisa - Sus culoare mai deschisa .
5. Pune si un boarder pe Soft Light sau Overlay .
Daca ai nevoie de ajutor add [email protected]
New :
Pareri ?
Presupun ca te-a ajutat MC WildGFX.
ON: Te descurci binisor , lucrarile sunt bune..
Mai downloadeaza-ti niste resurse.. (stii unde ma gasesti) .
Edited by Awake ., 31 August 2013 - 09:59 PM.
2 / 3 magini sunt bune dar la unele nai facut decat sa pui un text, sugestia mea este sa:
pui un extram blur pe imagini de inceput!
Asta e cea mai buna de pana acum, ai pus textul in apropierea renderului, ai pus culoarea textului ca tema stock-ului, deci e bine. Daca continui tot asa o sa fie bine si frumos.
Intradevar acea cu girl arata cel ma bine pana acum eu zic ca vei progresa. Totul se face incetul cu incetul sti cum se zice " Graba strica treaba " .
Edited by KnorR.cs16, 01 September 2013 - 12:45 AM.
Deci ...
1.Bombardeaza PC cu fonturi de AICI .
2.La text dai Blending Options. Drop Shadow - Distance:1 - Spread:0 - Size:1 - Qapacity 100% .
3. Tot la text Blending Options. Gradient Overlay - Jos culoare mai inchisa - Sus culoare mai deschisa .
5. Pune si un boarder pe Soft Light sau Overlay .
Daca ai nevoie de ajutor add [email protected]