
[CS16] Motociclism
#1
Posted 30 April 2012 - 12:55 PM

#2
Posted 01 May 2012 - 03:49 PM

Moto GP: Casey Stoner a câștigat Marele Premiu de la Jerez!
Casey Stoner a câștigat cursa Moto gp din cadrul reuniunii de la Jerez, devansându-i pe Jorge Lorenzo și Dani Pedrosa. Viteza medie a învingătorului a fost de 157, 3 km/h.
S-au înregistrat 3 abandonuri ( în tururile 2, 3 și 9).
Nu a luat startul Yonny Hernandez.
În pole position s-a aflat Jorge Lorenzo, cu timpul 1:39: 352, viteza fiind 160 km/h.
Cel mai rapid tur a fost parcurs de Cal Crutchlow, cu timpul 1’40.019, viteza fiind 159.2 Km/h.
#3
Posted 06 May 2012 - 06:43 PM

Australianul învinge la Estoril şi devine lider la general

Motomondialul de viteză pare să fi intrat în zodia cangurului. Campionul în exerciţiu, australianul Casey Stoner, a câştigat azi Grand Prix-ul de la Estoril şi i-a luat faţa lui Jorge Lorenzo în clasamentul general după primele trei curse ale sezonului 2012. Pilotul Repsol Honda a avut un weekend perfect pe tărâm portughez. După o sesiune de calificări în care a reuşit asigurarea pole-ului, Stoner şi-a continuat evoluţia perfectă şi în timpul cursei pe care a dominat-o de la un capăt la celălalt.
Singurele evenimente care au mai ridicat pulsul privitorilor au fost legate de startul bun al lui Jorge Lorenzo, cel care a ajuns de pe 4 pe locul 2, dar şi de lupta continuă pentru locul 4 dintre piloţii Yamaha Tech 3, Dovizioso şi Crutchlow, tranşată de italian. Dacă pilotul Yamaha a terminat pe 2 şi a limitat pagubele, fiind la un singur punct distanţă la general de Stoner, podiumul a fost completat de Dani Pedrosa, veşnic în umbra pilotului cu care a făcut echipă la team-ul japonez.
Valentino Rossi continuă să se zbată cu prototipul Ducati Desmosedici, finalul cursei de la Estoril găsindu-l pe "Il Dottore" pe locul 7, la peste 26 de secunde în spatele liderului.

#4
Posted 18 May 2012 - 02:36 PM


Stoner a şocat pe toată lumea înaintea Marelui Premiu al Franţei. Pilotul australian şi-a anunţat retragerea din activitate.
Campionul mondial, Casey Stoner, a anunţat într-o conferinţa de presă că la sfârşitul sezonului 2012 se va retrage.Pilotul Repsol Honda s-a adresat jurnaliştilor prezenţi la conferinţa de presă organizată înaintea Marelui Premiu al Franţei. El a făcut o scurtă declaraţie în care a prezentat motivele ce stau la baza deciziei sale.
« După o lungă perioadă de timp în care m-am gândit, după lungi discuţii cu familia şi soţia mea, am decis să nu mai particip la campionatul din 2013. Îmi voi încheia cariera la sfârşitul acestui sezon.
După atâţia ani în care am practicat acest sport, pe care-l iubesc, pentru care eu şi familia am făcut multe sacrificii, după mulţi ani de muncă pentru a ajunge unde suntem acum, acest sport s-a schimbat mult şi s-a ajuns la punctul în care nu mai am pasiunea de a continua şi este mai bine să mă retrag acum.
Sunt multe lucruri care m-au dezamăgit şi multe lucruri pe care le-am iubit în acest sport, dar din nefericire balanţa înclină în direcţia greşită » a precizat Stoner.
Casey Stoner a câştigat două titluri mondiale, în 2007 cu Ducati şi în 2011 cu Honda. Câstigator a 35 de Grand Prix-uri la MotoGP, Stoner e liderul clasamentului 2012, fiind urmat de Jorge Lorenzo.
Sursa : digisport.ro
#5
Posted 20 May 2012 - 04:49 PM


UPDATE: Jorge Lorenzo a câștigat Marele Premiu de Motociclism Viteză al Franței. A fost a treia victorie din carieră reușită de spaniol pe circuitul Bugati de la LeMans. În aceste condiții Lorenzo a devenit liderul clasamentului general.
Diferența dintre pilotul de la Yamaha și concurență a fost de aproape 10 secunde. În spatele lui Jorge a fost spectacol. Valentino Rossi și Casey Stoner s-au luptat pentru locul 2 până în ultimul tur. După ce minute bune a pus presiune pe Stoner, italianul a depășit în prima șicană din ultimul țur și imediat s-a distanțat. Locul 2 de la LeMans este cel mai bun rezultat reușit de Rossi cu Ducati în motomondial. Stoner a fost al treilea, urmat de Dani Pedrosa și Stefan Bradl.
Cursa de la Moto 2 nu a fost cu nimic mai prejos. Thomas Luthi a câștigat, iar pe podium au urcat, pentru prima data în 2012, Claudio Corti și Scott Redding. La Moto 3, Louis Rossi a adus satisfacție maximă fanilor francezi. Eroul local a profitat de numeroasele incidente și s-a impus cu un avans enorm, peste 27 de secunde. Pe locul 2 a terminat Alberto Moncayo, iar pe 3 Alex Rins.
Sursa : sport.ro
#6
Posted 27 May 2012 - 09:44 AM

#7
Posted 03 June 2012 - 03:13 PM

http://www.digisport...5f9cfeb60000004
Maverick Vinales a câştigat Marele Premiu al Catalunyei la Moto 3, în cea de-a 5-a etapă a CM de motociclism viteză. În vârstă de 17 ani, pilotul spaniol i-a întrecut, pe circuitul de la Montmelo, pe germanul Sandro Cortese (KTM) şi pe portughezul Miguel Oliveira (Honda Suter).
Sandro Cortese conduce în clasamentul general cu 87 de puncte, Maverick Vinales ocupă locul 2, cu 80 de puncte, iar Luis Salom e pe 3, cu 55 de puncte.
#8
Posted 07 June 2012 - 11:04 PM

http://www.digisport...5f9cf0955000003
Polonezul Robert Kubica a fost operat din nou, de data aceasta pentru a-i fi introduse două proteze, în scopul de a i se reface mobilitatea cotului drept, intervenţia chirugicală fiind, potrivit medicilor, un succes, astfel că au crescut şansele ca pilotul să revină în F1, informează motorsport.com.
Mai mult publicaţii au sugerat recent că polonezul în vârstă de 27 de ani, rănit grav în februarie 2011 într-un accident suferit la un raliu, aproape sigur nu va mai pilota în Formula 1.
Însă agenţia italiană ANSA a scris, marţi, că Robert Kubica a lucrat într-un simulator de F1 şi, pe baza acestor teste, el a fost supus unei intervenţii chirurgicale într-un spital din Verona. Operaţia efectuată de medicul Ruggero Testoni s-a încheiat cu succes, pilotul putând manevra complet volanul.
"Acum, el poate învârti complet volanul. Înainte, el nu era în stare să-şi rotească plama în jos şi era nevoit să ia o mână de pe volan ca să vireze la stânga. Operaţia a fost precedeată de o serie de teste pe simulatorul unui monopost de Formula 1", a declarat Testoni.
Kubica, care locuieşte în regiunea italiană Toscana, trebuie să revină des la spitalul din Verona pentru fizioterapie.
Înainte de această intervenţie, Kubica fusese supus la cinci intervenţii chirurgicale, după accidentul produs la un raliu în Italia, în 5 februarie 2011, când a suferit mai multe fracturi la mâna şi piciorul drepte. Accidentul i-a pus în pericol cariera de pilot, medicii estimând iniţial că polonezul va spune adio Formulei 1. El a suferit prima operaţie la mână în ziua accidentului, intervenţie în urma căreia membrul, aproape amputat în accident, a fost revascularizat şi fracturile au fost reduse. În data de 10 februarie 2011, el a fost operat timp de nouă ore la picior, umăr şi partea posterioară a humerusului. La 21 februarie 2011, Kubica a fost supus unei a treia intervenţii chirurgicale, care a durat opt ore şi a vizat tot partea posterioară a humerusului drept, iar la 12 martie 2011 a fost operat timp de trei ore la cot. El a petrecut aproape două luni şi jumătate în spital după accident, fiind externat la sfârşitul lunii aprilie. Ultima intervenţie a fost în august 2011.
Kubica nu a fost părăsit de ghinion nici anul acesta. În ianuarie, el a căzut pe gheaţă în localitatea italiană Pietrasanta şi a suferit o fractură la piciorul drept, acelaşi care a fost afectat şi la accidentul suferit în februarie 2011. Accidentul nu a fost confirmat de anturajul pilotului, însă presa italiană a citat surse din mediul medical în care a fost tratat polonezul.
Din martie curent, Kubica a început din nou să se urce la volan. Mai întâi a pilotat un kart, stabilind un timp record pe circuitul pe care a evoluat, apoi a testat o maşină Skoda Fabia. În aprilie, el a condus din nou o maşină de raliuri într-o competiţie care a avut loc în Italia.
Sursa : digisport
#9
Posted 17 June 2012 - 11:28 PM


Cu surpriza Alvaro Bautista în pole-position şi cu ghinionistul Ben Spies pe poziţia a doua a grilei de start, cursa MotoGP de la Silverstone părea să aducă cel puţin un nume inedit pe podium. Cu toate acestea, experimentaţii Casey Stoner, Nicky Hayden şi Jorge Lorenzo şi-au făcut loc, imediat după start, în plutonul fruntaş, acolo unde i-au ţinut sub presiune pe Spies şi Bautista. Pe acest fond, cu "Elbows" Spies lider în primele tururi, cursa a părut mai interesantă în coadă, acolo unde britanicul Cal Crutchlow, plecat ultimul după ce nu a obţinut niciun timp în calificări, a pornit o campanie de recuperare. În momentul în care lucrurile au devenit agitate la vârf, Crutchlow depăşise toţi piloţii de la CRT şi ajunsese la mai puţin de o secundă în spatele lui Valentino Rossi, pe locul 10.
Demonstraţia de forţă a lui Lorenzo
Spre deosebire de primele sale participări la clasa MotoGP, Jorge Lorenzo pare să se fi maturizat complet. Pragmatic, fără să-şi asume riscuri inutile, pilotul din Mallorca a început să urce. Cu 17 tururi înainte de finish, Jorge a profitat de o ieşire largă a lui Hayden şi a trecut pe locul patru. Apoi, câteva tururi mai târziu, l-a depăşit şi pe Alvaro Bautista apoi l-a umilit pe colegul său de la Yamaha, Ben Spies, cu o depăşire spectaculoasă. După un duel încins cu Stoner, Lorenzo a reuşit să treacă pe prima poziţie, singurul moment cu emoţii fiind cu patru tururi înainte de final, atunci când a fost foarte aproape să cadă de pe motocicletă.
Cu victoria din Grand Prix-ul de la Silverstone, Jorge Lorenzo a reuşit să-şi mărească avansul faţă de Casey Stoner în clasamentul general până la 25 de puncte, 140 la 115. Podiumul provizoriu este completat de al doilea pilot Repsol Honda, Dani Pedrosa, cu 101 puncte.
sursa Prosport
#10
Posted 01 July 2012 - 06:07 PM


Dramă în motociclism! Italianul Andrea Brunod a decedat în timpul unei curse în Polonia
Motociclistul italian Andrea Brunod, în vârstă de 41 de ani, a decedat, duminică, în timpul raliului Baja Carpathia, care se disputa în sud-estul Poloniei, a anunţat poliţia locală, citată de AFP.
"Pilotul a pierdut controlul motocicletei sale, a părăsit drumul şi s-a lovit de un copac. El a decedat la locul accidentului, în ciuda încercărilor de resuscitare făcute de medici", a declarat Jacek Kocan, purtătorul de cuvânt al poliţiei din Rzeszow.
Acidentul s-a produs în cea de-a patra etapă specială a competiţiei. Brunod se clasase pe locul secund în cursa de sâmbătă.
După decesul lui Andrea Brunod, organizatorii au decis întreruperea competiţiei
sursa Prosport
#11
Posted 04 July 2012 - 07:44 PM


Scandal în MotoGP: "A fost o manevră de om nebun!" "Se plânge de parcă are cinci ani"
Cu doar câteva zile înaintea primei sesiuni de antrenamente ale Grand Prix-ului de pe Sachsenring atmosfera între piloţii de la clasa MotoGP nu este tocmai una lejeră. Ecourile accidentului de la Assen încă se aud, iar "războiul" dintre Jorge Lorenzo şi Alvaro Bautista este purtat acum în mediul on-line, pe site-urile oficiale sau pe platformele de socializare. Mai exact, campionul mondial din 2011 nu a digerat foarte uşor imprudenţa lui Bautista şi a continuat să-l taxeze pe pilotul Honda Gresini în fiecare interviu pe care l-a dat de la incident şi până acum. "Ziua de azi (n.r. -sâmbătă, 30 iunie) a fost un dezastru complet, manevra lui Alvaro a fost una nebunească. Am discutat cu el imediat după, şi-a cerut scuze, dar în opinia mea asta nu poate justifica ceea ce a făcut. Eu am fost penalizat cu excluderea dintr-o cursă după un gest asemănător pe care l-am făcut în 2005, în Japonia. Oficialii care judecă incidentul mi-au spus că va pleca de pe ultima poziţie a grilei la Sachsenring, dar nu mi se pare mare lucru. Dacă pe viitor piloţii nu vor fi pedepsiţi corespunzător o să mai facă lucruri nebuneşti, aşa cum s-a întâmplat azi", a declarat Jorge Lorenzo.
Reacţia lui Alvaro Bautista nu a întârziat să apară, ibericul răspunzându-i lui Lorenzo pe blogul său personal. "Sunt foarte frustrat în ceea ce priveşte întâmplarea de la Assen. Am făcut o greşeală şi mi-am cerut scuze pentru asta, însă nu înţeleg de ce Lorenzo a vrut să fiu pedepsit şi de ce s-a luat în calcul cererea lui, a fost doar un incident nefericit de cursă. M-am dus, alături de echipa mea, să explic ceea ce s-a întâmplat însă Lorenzo cerea, ca un copil de cinci ani, să fiu penalizat cu excluderea pe una sau două curse. Poate că Jorge nu-şi aminteşte de episodul din Australia, în 2009. L-a împins pe Nicky Hayden în afara circuitului imediat după start şi ce s-a întâmplat? Nimic. Lorenzo şi-a cerut scuze şi asta a fost tot, fără sancţiuni, fără avertismente, fără nimic. Bineînţeles, Hayden nu a făcut o plângere pentru că a fost un incident de cursă. E un sport riscant, nimeni nu vrea să se întâmple ceva rău, dar uneori se mai întâmplă".
Incidentul care a provocat aceste discuţii s-a petrecut imediat după startul cursei de la Assen, de sâmbăta trecută. Imediat după start, la intrarea în primul viraj, Alvaro Bautista a forţat interiorul, a pierdut faţa motocicletei şi a căzut luându-l cu el în afara pistei şi pe Jorge Lorenzo. În urma abandonului, pilotul Yahama Racing s-a văzut egalat în clasamentul general de Casey Stoner, cel care a câştigat Grand Prix-ul olandez.
Sursa Prosport
#12
Posted 11 August 2012 - 04:56 PM


OFICIAL! Valentino Rossi se întoarce la Yamaha din 2013
Speculaţiile privind viitorul lui Valentino Rossi au luat sfârşit. Oficialii Yamaha Motor Racing au confirmat faptul că pilotul italian va concura pentru echipa de uzină Yamaha începând cu sezonul viitor. Revenirea lui "Il Dottore" la team-ul la care a cunoscut cele mai mari satisfacţii vine după un sezon şi jumătate la Ducati, acolo unde nu a reuşit să se bată la vârf.
În şaua motocicletei Yamaha, Valentino Rossi a reuşit să câştige nu mai puţin de patru titluri mondiale la clasa MotoGP.
"Este o veste excelentă pentru Yamaha după ce în iunie am reuşit să îi prelungim contractul lui Jorge Lorenzo pentru încă doi ani. Am reuşit astfel să ne asigurăm cea mai bună echipă cu putinţă, aşa cum am avut între 2008 şi 2010, atunci când am reuşit să avem campion mondial, titlul la constructori şi la echipe", a declarat Lin Jarvis, managing director la Yamaha Motor Racing.
sursa Prosport
#13
Posted 11 August 2012 - 04:58 PM

#14
Posted 16 August 2012 - 04:21 PM


Reacţiile acide după anunţul revenirii din 2013 a lui Valentino Rossi la Yamaha nu s-au lăsat aşteptate prea mult. Principalele critici vin, oarecum aşteptat, de la campionul mondial în exerciţiu, australianul Casey Stoner. Campion mondial şi cu Ducati, în 2007, Stoner l-a criticat pe "Il Dottore" pentru faptul că nu a muncit mai mult pentru a ridica Ducati în cei doi ani pe care i-a petrecut la team-ul italian.
"Îmi pare extrem de rău pentru Ducati. S-a dus acolo şi nu a făcut altceva decât să se plâgă de motocicletă, cu toate că este evident că Ducati are o motocicletă cu care se poate face performanţă. A fost bătut sistematic de Nicky Hayden şi de Hector Barbera, nu are niciun motiv de mândrie. Ne-a umplut capul cu declaraţii cum că va duce Ducati la vârf şi nu am văzut nimic concret", a spus Casey Stoner.
"Poate câştiga doar cu o motocicletă de excepţie, nu altfel"
În cele 27 de curse disputate până acum în şaua modelului Desmosedici, Valentino Rossi nu a reuşit decât două clasări pe podium, fără să pună în niciun moment probleme piloţilor care s-au bătut pentru titlul mondial. Stoner s-a legat şi de inginerul lui Rossi, Jerry Burgess, cel care anunţa la venirea la Ducati că se vor petrece lucruri mari cu team-ul italian.
"Şi-au înghiţit cuvintele încă din prima zi. Jerry spunea că are nevoie de 80 de secunde pentru a configura motocicleta Ducati pentru Valentino, însă au trecut aproape doi ani şi nu au făcut nimic. Este evident că Valentino nu vrea să forţeze limitele şi să piloteze o motocicletă care nu este perfectă. Chiar el a mărturisit asta. Sunt alţi piloţi în paddock care au testat motociclete şi care pot duce o echipă de uzină într-o direcţie bună, iar Valentino a demonstrat că nu poate face asta la Ducati. E evident că are nevoie de o motocicletă extrem de bună pentru a fi capabil să învingă", şi-a încheiat Stoner discursul critic la adresa lui Valentino Rossi.
De cealaltă parte, Valentino Rossi s-a amuzat copios la adresa discursului acid al lui Stoner. Replica "Doctorului" a fost scurtă, într-un post pe contul său oficial de Twitter. "Mereu cu dragoste de la amicul meu Casey. Ha, ha, ha!"
sursa Prosport
#15
Posted 08 November 2012 - 09:12 AM

Max Biaggi spune adio motociclismului: "Mă retrag ca un campion!"
Campionul italian la motociclism Max Biaggi şi-a anunţat retragerea din activitatea sportivă la 41 de ani, în cadrul unei conferinţe de presă organizate, miercuri, la Roma, după ce a câştigat în cariera sa două titluri mondiale la Superbike (2010, 2012) şi patru la clasa 250cmc (între 1994 şi 1997).
"Mă retrag ca un campion. După 20 de ani în care am făcut turul lumii pentru a încerca să-mi înving rivalii, este timpul pentru un alt Max Biaggi mai puţin cunoscut. Mă voi dedica înainte de toate familiei şi copiilor mei. Sunt foarte mulţumit de ce am realizat până în prezent, am cunoscut şi succese şi înfrângeri, dar nu mi-am pierdut niciodată pasiunea pentru acest sport, căruia i-am dat totul", a declarat Biaggi, care a promis că va continua să lucreze sub o altă formă cu echipa sa, Aprilia.
Potrivit AFP, Biaggi a obţinut în cariera sa 29 de victorii la 250 cmc şi 13 la 500 cmc sau MotoGP, precum şi 13 la Superbike. El a fost de trei ori vicecampion mondial la clasa 500 cmc, în 1998, 2001 şi 2002.
La începutul lunii octombrie, Max Biaggi (Aprilia) a câştigat al doilea titlul mondial la Superbike, după ultima etapă a sezonului, care a avut loc la Magny-Cours (Franţa).
#16
Posted 23 January 2013 - 07:31 PM

Aoyama strânge din dinţi pentru antrenamentele de la Sepang
Fostul campion al clasei 250 cc intră în acest an în al 4-lea sezon din Moto GP.
Hiroshi Aoyama nu trece însă prin cel mai fericit moment. Pilotul japonez e în refacere după ce şi-a fracturat încheietura de la mâna stângă. Accidentul s-a produs la Barcelona, într-un concurs motocros organizat vineri.
Vestea bună pentru nipon a venit de la doctori, care i-au dat undă
verde pentru antrenamentele Moto GP de la Sepang. Februarie îl va găsi pe pilotul de 31 de ani în şa pentru Avintia Blusens, în sesiunea de teste organizată de pe 5 până pe 7. Anul trecut cu BQR CRT, Aoyama a strâns 3 puncte în singura cursă în care a luat startul, la Valencia.
Edited by Mahia B., 23 January 2013 - 07:31 PM.
- Doctoru123 likes this
#17
Posted 31 January 2013 - 11:59 AM


În timp ce noi eram plecaţi aproape de Dunăre, la Prundu, şi căscam gura la salturile competitorilor din campionatul Dementor, câţiva conaţionali făceau eforturi să nu se desprindă de sol cu motoarele lor, în Ungaria, la Pannonia Ring. Circuitul de 4,7 kilometri a fost gazda etapei a doua a Dunlop Romanian Superbike 2012, unde echipa Amckart Racing Team a fost reprezentată de patru piloţi: Octavian Negrea şi Victor Nemeş, la categoria Supersport, şi Daniel Vargolici împreună cu Iulian Soroş, la categoria Superbike. Deznodământul primei curse de duminică, cea de la categoria Supersport, l-a găsit pe Octavian Negrea pe primul loc al podiumului (devenind astfel şi fruntaşul clasamentului general Dunlop RoSBK), urmat de Petre Pop (PMC Racing) şi Cosmin Costescu (Taifun Racing). La clasa Superbike, Cătălin Cazacu (Taifun Racing) a ocupat locul întâi, urmat de Ionuţ Mistode .
Daniel Vargolici, vice-campionul ediţiei de anul trecut, a terminat cursa pe poziţia a treia, la doar 0,32 secunde de locul secund. Următoarea etapă se va desfăşura în perioada 18-20 mai, pe circuitul SlovakiaRing.
#18
Posted 07 February 2013 - 08:10 AM

#19
Posted 17 February 2013 - 02:50 PM

Espargaro, cel mai bun în cele trei zile de teste de la Valencia
Trei zile şi tot atâtea teste reuşite pentru Pol Espargaro. Pilotul spaniol de la Tuenti HP 40’ a încheiat lăsând în spate concurenţa în testul de la Valencia.
Doar trei piloţi au reuşit să coboare sub 1.35.000.Timpul reper a fost dat de Espargaro, care a parcurs cel mai rapid tur în 1.34’758.A fost din nou triplă spaniolă.

Al doliea s-a clasat Nico Terol. Pilotul de la Mapfre Aspar Team Moto2’a fost urmat de fostul coleg de la 125cc, Julián Simón, al cărui timp reper a fost bifat în prima sesiune a zilei.
Şi Alex Rins a obţinut cel mai rapid tur în prima sesiune a zilei. Pilotul spaniol de la Moto 3 a oprit cronometrul la 1:39.585, a doua performanţă după rezultatul lui Maverick Vinales 1:39.299.
Şi la clasa mica trioul fruntaş a fost spaniol.Luis SALOM pe Red Bull KTM Ajo a scos în şedinţa matinală 1:39.669. Săptămâna viitoare urmează verificarea de la Jerez.
Sursa:DigiSport.Ro
#20
Posted 30 June 2013 - 12:52 AM

"Hegemonia" lui Stoner în MotoGP!
Australianul învinge la Estoril şi devine lider la general
Motomondialul de viteză pare să fi intrat în zodia cangurului. Campionul în exerciţiu, australianul Casey Stoner, a câştigat azi Grand Prix-ul de la Estoril şi i-a luat faţa lui Jorge Lorenzo în clasamentul general după primele trei curse ale sezonului 2012. Pilotul Repsol Honda a avut un weekend perfect pe tărâm portughez. După o sesiune de calificări în care a reuşit asigurarea pole-ului, Stoner şi-a continuat evoluţia perfectă şi în timpul cursei pe care a dominat-o de la un capăt la celălalt.
Singurele evenimente care au mai ridicat pulsul privitorilor au fost legate de startul bun al lui Jorge Lorenzo, cel care a ajuns de pe 4 pe locul 2, dar şi de lupta continuă pentru locul 4 dintre piloţii Yamaha Tech 3, Dovizioso şi Crutchlow, tranşată de italian. Dacă pilotul Yamaha a terminat pe 2 şi a limitat pagubele, fiind la un singur punct distanţă la general de Stoner, podiumul a fost completat de Dani Pedrosa, veşnic în umbra pilotului cu care a făcut echipă la team-ul japonez.
Valentino Rossi continuă să se zbată cu prototipul Ducati Desmosedici, finalul cursei de la Estoril găsindu-l pe "Il Dottore" pe locul 7, la peste 26 de secunde în spatele liderului.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users