Jump to content

- Advertisement -
Photo

[CS16-NEWS] Shader Model 6.0

- - - - -

  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
IGiveyouHS ;x

IGiveyouHS ;x

    No Limit Member

  • Banned
  • 2106 posts
  • 213 topics
  • Joined 26-March 14
  • Country: Country Flag

Microsoft se pregateste de o schimbare majora la nivelul interfetei sale de programare grafica DirectX. Daca DX12 nu a facut decat sa utilizeze mult mai bine resursele sistemului, fara a aduce mari noutati peste DX11, urmatorul DirectX 13 si al sau Direct3D vor veni cu Shader Model 6.0.

Actualul Shader Model 5.0 este vechi din 2009 cand a sosit impreuna cu DirectX 11 si Windows 7 in luna octombrie. Si spre deosebire de el, noul 6.0 are un compiler Clang HLSL, si este optimizat pentru multiple treceri LLVM. Face mai bine fata mega texturilor, si proceseaza ceva mai rapid fiecare pixel. De aceste ameliorari de performanta vor beneficia si jocurile DirectX 11 si 12, in timp ce titlurile mai vechi nu vor vedea diferente majore.

 

 

microsoft.gif






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users