
OFF TOPIC MOVED POST [ 2013 ]
#761
Posted 22 April 2013 - 08:31 PM

#762
Posted 22 April 2013 - 08:48 PM

#763
Posted 22 April 2013 - 08:49 PM

Ce fain e
, BRAVO DENISA.
Fish am spus si mai sus , sunt facute de ts. , asa ca sunt meritele lui.
Nu a vrut sa posteze , insa la urmatoarele creatii vrand nevrand le va posta el
#764
Posted 22 April 2013 - 08:53 PM

#765
Posted 22 April 2013 - 09:19 PM

In primul rand am deschis topic nou pentru ca probabil vor mai urma creatii de genul si nu as vrea sa le amestec cu celelalte creatii pentru server , desi si astea vor fi doar si strict pentru server insa nu vor fi avatare , semnaturi.
In al doilea rand - Wallpaperul este facut de la 0 de ts.
Tin sa preciez ca pana si anumite arme din acel wallpaper au fost reproduse de la 0.
Ideea a fost cam asa : O camera , cu o masa si scaune [ In care sta staff-ul ] si pe lateral pe pereti , multe arme.
Pe peretele din fata un televizor suspendat , o imagine din joc.
Pe scurt: Ca si cum cei din staff urmaresc pe acel televizor server-ul.Imi cer scuze pentru cei care nu se afla pe acele scaune , insa au erau doar 10 si chiar nu avea cum sa puna toti adminii
Multumiri lui ts.
v.1
v.2
Felicitarii ts! , ai facut o treaba buna cu toate ca pe mine nu m`ai pus acolo pe scaun

#766
Posted 23 April 2013 - 01:42 AM

#767
Posted 23 April 2013 - 01:44 AM

#768
Posted 23 April 2013 - 02:08 AM

#769
Posted 23 April 2013 - 07:38 AM

1. Care umbre ale nick-urilor ?umbrele nickurilor nu se incadreaza + daca lumina e de sus in jos unde sunt umbrele obiectelor

a. Sunt foarte multe lumini , atat pe tavan (spot-uri) cat si pe lateral.
b. Umbrele sunt puse pe AREA , nu se soft sau hard (area dand umbre mult mai realiste decat celelalte).
c. Am folosit atat global illumination cat si ambient oclussion (ca sa nu mai pun la socoteala anti-alliasing 2x2 - 4x4). Daca nu stii ce fac toate aceastea voi detalia.
d. Materialul folosit pentru scaune este un negru MAT , fara reflexii , mimand oarecum o piele neagra. Din acest motiv este aproape imposibil sa se vada o umbra pe acel material.
2. Umbrele in general :
a. Daca te uiti atent pe masa , o sa iti dai seama ca atat monitoarele cat si castile au umbre.
b. Dat fiind faptul ca reflexia pe masa este una destul de mare (fata de ce folosesc eu de obicei , adica undeva pe la 25%) umbrele sunt absorbite. Cu toate acestea ele exista.
c. Daca te uiti atent iti poti da seama exact unde se afla luminile. Din pricina faptului ca luminile au fost distribuite in mod simetric (si am folosit in jur de 30 lumini) + folosirea unor lumini AREA deasupra mesei si camerei tocmai pentru a evita umbrele , nu prea ai ce umbre sa vezi.
d. Daca te uiti pe perete o sa observi umbrele armelor , chiar daca sunt in cantitati mici.
e. Dat fiind faptul ca este o camera inchisa , fara ferestre , luminata de deasupra si nu din LATERAL....fa tu calculele

Daca mai ai si alte nelamuriri , sunt mai mult decat bucuros sa-ti ofer niste explicatii.
Si ca sa nu uit ,la nick-uri , partea intunecata pe care o vezi la unele litere nu este tocmai o umbra ci este mai mult rezultatul provocat de Ambient Oclussion (desi valorile le-am pus pe low si nu pe medium cum le folosesc de obicei tocmai pentru a evita acele locuri mai intunecate.)
Si daca te intrebi de ce am folosit atatea lumini / de ce nu sunt atatea umbre , raspunsul este simplu :
1. Camera este mare , imi trebuiau multe lumini ca sa o luminez. Pe langa asta am dorit eu o camera foarte luminata dat fiind faptul ca dupa cum vezi sunt multe tonuri de negru (sau foarte inchise) si stiam ca pot face un boost considerabil al culorilor (contrast , gamma) foarte usor. Plus , m-au ajutat la blur.
2. Nu am vrut ca centrul atentiei sa fie umbrele.
Ah da , as dori si eu o explicatie de la tine daca se poate...eu nu am prea inteles. Ce anume ai vrut sa spui prin "umbrele nick-urilor nu se incadreaza" ? Care umbre ale nick-urilor? Unde anume sa se incadreze?

L.E : SI daca vrei tu neaparat sa fie umbre , o sa fac una special pentru tine cu muuulte umbre

Si daca te intrebi de ce am facut asa scrisul , culorile , bla bla bla , raspunsul este simplu : asa mi-a placut MIE. De la font , la culori , la camera , la amplasare , la tot. Este ceva facut gratis si fara nicio obligatie. Nu am facut acest wallpaper ca sa-l prezint la un concurs sau sa castig un premiu de design.
Edited by ts., 23 April 2013 - 08:07 AM.
#770
Posted 23 April 2013 - 10:38 AM


Asa cu umbrele alea n-au nici o noima! Mai bine cauta o metoda sa arate ca si cum ar fi una cu scaunul

Altceva, castile de pe masa alea nu au umbre !
#771
Posted 23 April 2013 - 02:05 PM

Nickname : Narc0tic
Grad :Semi-God
Declar ca indeplinesc conditiile (DA/NU) :Da...cu exceptia celei cu warn..am un warn pt intarziere prezenta
Acceptat ! #EGH13/04-22 ,mafia nu sti sa calculezi cand ii expira banul , numai daca vezi pe calendar sti ?
- AKy Emcee likes this
#772
Posted 23 April 2013 - 02:25 PM

Umbrele au o noima daca privesti lucrurile asa cum le-am privit eu atunci cand am decis sa fac acest wallpaper.
Iar castile de pe masa au umbre,nici nu trebuie sa te uiti atent ca sa vezi (vezi primul set de casti de pe masa). La celelalte nu apare umbra deoarece scena este lumina (cea mai puternica lumina din scena) exact deasupra mijlocului mesei (asta pentru reflexii). Nu poti avea si umbre si reflexii fiindca suprafetele care au reflexii nu au umbre. Daca scadeam intensitatea reflexiei din materialul folosit pentru masa , atunci umbrele erau proeminente , insa nu a fost cazul. Asa am dorit eu sa-l fac , nu este nicio eroare (nici in privinta textului , nici un privinta umbrelor).
Am dorit o camera luminata foarte tare si cat mai multe nuante cenusii/negre in jurul culorilor pentru a putea scoate cat mai multe din culori si reflexii.
Edited by ts., 23 April 2013 - 02:26 PM.
#773
Posted 23 April 2013 - 02:45 PM

#774
Posted 23 April 2013 - 06:24 PM

Per total echivalentul unei ore de istorie din secolul 15.
- 20CmRecords, Antoniiia. and aXyow like this
#775
Posted 23 April 2013 - 06:31 PM


Explicatiile mele scurte nu au fost niciodata intelese iar pentru a evita alte discutii pe aceasi tema am decis o explicatie amanuntita.
Am primit critici referitoare la ceea ce am "muncit" si pentru lamurirea mea (poate si a lor) am dorit sa stiu exact la ce se refera (fiind ceva constructiv) ca pe viitor sa evit anumite greseli (daca au fost sau nu) si sa pot lua in considerare pe viitor eventuale sfaturi , pareri.
@Mafia. Nu te pune nimeni sa citesti
Edited by ts., 23 April 2013 - 08:00 PM.
- Nasacryl likes this
#776
Posted 23 April 2013 - 06:38 PM

Va certati pentru niste scaune iar ts scrie romane.Sunteti sanatosi ?!
Per total echivalentul unei ore de istorie din secolul 15.
Tot nu vrei sa intelegi .
Edited by MaFiApTm, 24 April 2013 - 08:23 AM.
#777
Posted 23 April 2013 - 07:34 PM

#778
Posted 23 April 2013 - 09:35 PM

Asta e ultimul post offtopic, sau al de gj blabla!
urmatoarele vor fi sanctionate!
Postarile de mai sus , inclusiv acesta v-or fi à la poubelle!
#779
Posted 24 April 2013 - 12:38 PM

#780
Posted 24 April 2013 - 02:32 PM

5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users